Nasza firma

Biuro Nieruchomości ProjektME jest jednym z projektów realizowanych przez firmę Max-Tel działającą od 2005 roku w Goleniowie, w ramach którego świadczymy usługi w obszarze obrotu nieruchomościami. Nasz zespół tworzą pasjonaci, łączący przyjemne z pożytecznym. Działamy z ludźmi i dla ludzi wierząc, że pomagamy najlepiej jak umiemy. Dodatkowo świadczymy usługi w zakresie doradztwa, usług finansowych, umów zlecenia, przy czym jesteśmy otwarci na nowe projekty. Zapraszamy do naszego przytulnego biura, gdzie zawsze czekać na Państwa będzie aromatyczna kawa i profesjonalna obsługa.

Nasze motto

Naszym motto są słowa Steve Jobs’a:

„Being the richest man in the cemetery doesn’t matter to me. Going to bed at night saying we’ve done something wonderful… that’s what matters to me.”

Nasz zespół

Dlaczego warto skorzystać z naszych usług? Dlaczego właśnie MY?

1.BEZPIECZEŃSTWO

Oferty, które prezentujemy, są sprawdzone pod wieloma względami. Weryfikujemy tożsamość klienta sprzedającego oraz stan prawny nieruchomości. Dzięki nam unikasz sytuacji, w której osoba sprzedająca lokal czy inną nieruchomość nie ma do niego pełnych praw. Dane sprzedającego i kupującego są przez nas weryfikowane. W sytuacji spostrzeżenia niezgodności stanu prawnego pomagamy też w doprowadzeniu do ładu ewentualnych niejasności związanych ze stanem prawnym domu, mieszkania czy działki przed sprzedażą.

2. ZNAJOMOŚĆ RYNKU LOKALNEGO

Dzięki swojej działalności i doświadczeniu świetnie orientujemy w specyfice lokalnego rynku domów i mieszkań. Znamy mocne i słabe punkty nieruchomości (standard wykończenia w przypadku domów i mieszkań, lokalizacja – jeśli chodzi o działki czy obiekty) dzięki czemu możemy  wynegocjować jak najlepsze warunki dla osoby, którą reprezentujemy. W oparciu o to doradzamy również właścicielom, jak najlepiej zaprezentować ich nieruchomość.

3. DOŚWIADCZENIE I WIEDZA

Działamy w obszarze nieruchomości od kilku lat. Naszą wiedzę dokumentują nie tylko licencja pośrednika w obrocie nieruchomościami czy liczne kursy i szkolenia, w których chętnie uczestniczymy. Naszą wiedzę potwierdzają przede wszystkim setki różnych transakcji komercyjnych i prywatnych.  Osoba, która na własną rękę chciałaby sprzedać lub kupić mieszkanie, nigdy nie będzie w stanie tak dokładnie poznać rynku i jego specyfiki, jak my. To tak, jakby chcieć wyręczyć stolarza albo budowlańca – niby można, ale efekt nigdy nie będzie zbliżony do tego, który uzyskałby fachowiec w tej dziedzinie.

4. OSZCZĘDNOŚĆ CZASU

„Czas to waluta, której sam nadajesz wartość”. W odniesieniu do usług pośrednictwa, które oferujemy, to podarunek od nas dla osób, które chcą z nami współpracować.

Dzięki podjęciu decyzji o zawarciu umowy pośrednictwa, zamiast poświęcać czas na poszukiwanie i porównywanie ofert, można odpoczywać i spędzać czas z rodziną. A w gąszczu ofert można się rzeczywiście pogubić. Część z nich jest aktualna, część nie, są często mieszane, a nawet zdublowane. Przejrzenie tylko jednej dziesiątej części z nich, to cały tydzień mozolnej i wytężonej pracy. Wydawać by się mogło że nie, ale niestety tak jest, czas bardzo szybko upływa…

Nasze biuro pracuje za sprzedającego wyręczając go przy tworzeniu oferty, czy planu działań marketingowych oraz reprezentuje właściciela podczas prezentacji ofert, kiedy ten jest w pracy lub zwyczajnie ma inne plany. A kiedy już doprowadzimy do porozumienia stron transakcji w zakresie sprzedaży, wyręczamy stronę sprzedającą w zakresie przygotowania dokumentów wymaganych przez notariusza i dostarczamy do wybranej kancelarii.

5. SPRAWNE POPROWADZENIE NEGOCJACJI

Nieporozumienia na tle finansowym to jeden z podstawowych aspektów sprzedaży czy kupna nieruchomości. Oczekiwania finansowe stron transakcji potrafią się mocno różnić. Dlatego niełatwe negocjacje cenowe, często okupione wieloma emocjami i stresem, bierzemy na siebie. Ponadto dbamy, aby wszystkie uzgodnienia stron dokonywane były w formie pisemnej, co porządkuje relacje i pozwala sprawnie przeprowadzić proces negocjacyjny.

6. MARKETING I REKLAMA

Kiedy podejmujemy decyzję o sprzedaży zadajemy sobie pytanie – Jak sprzedać nieruchomość? To pytanie wydaje się bardzo banalne. Jednak tak nie jest, ponieważ przy sprzedaży trzeba wziąć pod uwagę wiele czynników, które muszą się zdarzyć, aby doprowadzić do zawarcia transakcji. Kluczowa jest reklama. Im więcej potencjalnych nabywców dowie się o ofercie, tym łatwiej i szybciej dojdzie do sprzedaży.

Każdą ofertę traktujemy indywidualnie i w zależności od charakteru nieruchomości proponujemy działania reklamowe. Inne propozycje są dla mieszkań, a inne dla lokali komercyjnych. Dodatkowo oferty są prezentowane na naszej stronie internetowej oraz w social media, jak i na  facebook’u na naszym funpag’u. Niezależnie od tego, gdzie będzie prezentowana, każda oferta powinna być właściwie opracowana, z pięknymi zdjęciami. Tu po raz kolejny z pomocą przychodzi nasza wiedza i doświadczenie, dzięki którym docieramy do jak największej liczby potencjalnych kupujących.

7. FORMALNOŚCI

Niektórzy klienci na samo hasło ”URZĄD, KSIĘGA WIECZYSTA” dostają gęsiej skórki Lista rzeczy do załatwienia po finalizacji transakcji sprzedaży i kupna np. mieszkania do krótkich nie należy. Sprzedający musi przecież skompletować pełną dokumentację nieruchomości, żeby wystawić mieszkanie, dom czy działkę na rynek, a nabywca już po zakupie poprzenosić wszelkie prawa  z wiązane z nieruchomością na siebie. Kilka dni chodzenia po różnych instytucjach gwarantowane. Chyba, że pozwolimy, żeby w tej niewdzięcznej robocie wyręczył nas ktoś inny i pomógł przygotować wnioski, wskazał listę adresów, gdzie należy się udać.

8. FINANSOWANIE ZAKUPU-KREDYT

Dochodzimy do fazy końcowej zakupu nieruchomości – mieszkanie wybrane, sprzedający zdecydowany – czas na ustalenie metody sfinansowania zakupu. Niestety, większość z nas nie dysponuje wystarczająco zasobnym portfelem, by kupić mieszkanie za gotówkę. W takim przypadku potrzebny jest kredyt. I tu, zdaniem niektórych, zaczynają się kolejne schody. Trzeba porównać oferty banków, dobrać najlepszą, sprawdzić, czy dany bank w ogóle udzieli nam kredytu – podobnie jak w sprawach urzędowych, zajmie to co najmniej kilka dni. Ale czy na pewno? Nasze biuro oferuje całkowicie BEZPŁATNĄ usługę sprawdzenia oferty kredytowej na rynku, dobrania warunków kredytowania do sytuacji finansowej klienta. Dzięki profesjonalnemu doradcy z pewnością proces uzyskania kredytu nie będzie tak uciążliwy i czasochłonny.

9. SPOKÓJ, SPOKÓJ, ŚWIĘTY SPOKÓJ….

Pracujemy dla naszych klientów i z naszymi klientami. Za to otrzymujemy wynagrodzenie. Jesteśmy do Twojej dyspozycji, odpowiemy na każde nurtujące pytania, a kiedy już dostaniecie klucze do zakupionego „M” pomożemy skontaktować  się ze sprawdzonymi, rzetelnymi fachowcami do przeprowadzenia ewentualnego remontu.

Partnerzy